Planu Estratéjiku Marketing Turizmu iha Fonte Merkadu Xave Indonézia nian

Planu Estratejiku Komersiu Turizmu Timor-Leste, ne'ebé foka ba merkadu prinsipál Indonezia , aprezenta abordagem komprehensivu aselera kreximentu indústria turizmu iha Timor-Leste. Dokumentu ida ne’e, halo husi The Asia Foundation, planu ida-ne'e esplora atrasaun merkadu ne’ebé espesífiku iha Timor-Leste, avalia dezafiu atual , no fo estratéjia marketing konkrétu atu halo turizmu sai setór ekonomiku líder.

Ho Indonezia nu'udar fonte prinsipál ba vizitante estranjeiru, liu-liu tanba proximidade jeográfiku, istória no ligasaun kultural, iha futuru Timor-Leste setór turizmu sei halo ligasaun besik ho viziñu Indonesia . Planu ne'e subliña importánsia krítiku husi kooperasaun ho Indonézia no identifika impedimentu prinsipál sira ne'ebé, karik bele hasa'e signifikativamente vizitante sira-ne’ebé mai, potensialmente mos bele halo Timor-Leste hetan objetivu nasonál 200,000 turista estranjeiru molok tinan 2030.

Tinan: 2022
Organizasaun: The Asia Foundation